Η υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (Ηelp Desk) δέχεται, καταγράφει και επιλύει τα δικτυακά προβλήματα των χρηστών.
Συγκεκριμένα ασχολείται με:
- Νέες συνδέσεις χρηστών (ενεργοποίηση πριζών).
- Ακυρώσεις ή μεταφορές συνδέσεων.
- Εγκατάσταση νέου δικτυακού εξοπλισμού.
- Υποστήριξη υπηρεσιών δικτύου (dns, web, vpn, κτλ).
- Τηλεφωνική υποστήριξη χρηστών.
- Επίλυση βλαβών καλωδιακού εξοπλισμού.
Παρακαλούμε προτού επικοινωνήσετε με την υπηρεσία, επισκεφτείτε την σελίδα μας με το FAQ(σύχνες ερωτήσεις-απαντήσεις) αφού υπάρχει πάντα η πιθανοτητα κάποιες απο τις υπάρχουσες ερωτοαπαντήσεις να καλύπτει και την περίπτωση σας.
Η υπηρεσία λειτουργεί καθημερινα Δευτερα ως Παρασκευή μεταξύ 08:00 και 15:00.
Οι τρόποι επικοινωνίας με την υπηρεσία υποστήριξης χρηστών είναι οι εξής:
- μέσω του αριθμού 210-5385149 (5149 εσωτ.)
- μεσω email στην διεύθυνση: helpdesk@teiath.gr
- με επισκεψή σας στα γραφεία της υπηρεσίας υποστήριξης χρηστών (Κτήριο Πληροφορικής – μεσαία είσοδος)